Sabtu, 27 Mac 2010

Hari Kenduri di Dewan MBSA

Hari ni family kami sedang sibuk kenduri kahwin adik aku. Tak tahu la pukul berapa baru dapat jumpa internet balik (macam la kena pegi masuk hutan,..hehe)


Ini baju aku untuk kenduri ni. Sebenarnya aku nak pakai baju lama aje, tapi masa mak pegi Jakel, siap ada package kain untuk buat baju keluarga pengantin. Isyk,...business minded sungguh. Tengok mak aku dah terpengaruh..hehe..

Harap-harap kenduri hari ni berjalan lancar. Insya Allah..

4 ulasan:

Liza berkata...

Insyallah it turn out great! Don't forget to post pics and lots of it!

Damia Aleesya & Damia Ayunie berkata...

cantiknya baju tu....cam you lak nak kawen...

CikLilyPutih berkata...

nia
nanti nak tengok gambo tau!

unlisted_one berkata...

Liza : Amin..will post the pictures later.

Ibu Damia : I rasa masa i kawin dulu pun, tak secantik tu bajunya..huhu..

Lily Putih : Sure babe, latest by Wed i post.