Khamis, 4 Mac 2010

Diet? Ape tu?

Lily bawak biskut ni semalam, sebenarnya penuh satu balang ni, tapi bila dia bagi aje dekat aku, ni keadaan balang pada pukul 2 petang semalam.

Chocolate chips...i like!! Macam cookie monster dah aku ni. Irresistible betul!

Ini pulak keadaannya 1.25 ptg hari ni. Hehe...Member-member aku yang diet memang takkan sentuh pun biskut ni. Rosak diet katanya. Diet? Ape itu diet?? Aku memang tak pernah diet lama-lama, paling lama pun seminggu. Aku tak boleh kontrol la..huhu..mesti nak makan aje..


Dulu konon tak nak makan malam, sebab nak kurangkan berat badan. Nak exercise lepas balik kerja..uii,..semangat. Tapi,..tak jalan jugak, makan malam jugak lagi, senaman tak buat jugak...adoi!

Macam mana nak disiplinkan orang yang tak berdisiplin macam aku ni?

7 ulasan:

Em's Family berkata...

tak pe, sekali sekala.. :)

Queenin Murni berkata...

takde la byk mana pon yg dimakan.. kalau sekali ngap hbs satu balang, tu baru btol cookie monster. heheh

chugie berkata...

ahahaha.. sedapnye coklat chips

same lah sy nia.. mmg x leh berdiet! kalau suh makan, saya suke ler.. sbb tu perut dah muncit!ahahaha

Farah Yusri berkata...

Adoi, chocolate chip!! Tak boleh nak resist!

Sama macam farah la. Baru minggu lepas beli kasut jogging sebab angan-angan nak pusing keliling kawasan rumah ni (berat sudah naik balik lepas kahwin, hekhek). Lepas tu sampai ke hari ni kasut tu masih ada price tag! Haha. Tak boleh jadi ni.

My Written Thoughts.. berkata...

aku pun sama jugak.. ssh bab2 nak disiplin pasal diet nih.. slalu aku amalkan mkn dulu baru diet.. alih2 smpai ke sudah xde masa nak berdiet.. hehehe..

Afnie Roslan berkata...

OMG....home made...i loike...mcm ni mmg x diet la

unlisted_one berkata...

Em's : Sekali sekala ke? hari2 ni..huhu

Murni : Nak habis satu balang, segan..hehe

Chugie : Alamak,..muncit ke? Nampak slim aje, tak muncit laa.

Farah : Uii,..kena joging la adik, sihat pun dapat (yg ckp ni pun tak reti2 nak joging)

Fiza : Iee,..aku surrender awal2 dah

Afnie : Tu la, tergoda aje dgn chip dia tu