Sabtu, 20 Mac 2010

Anak burung Diha

Dalam perjalanan ke Johor minggu lepas, kami ada berhenti kat beberapa hentian. Di salah satu hentian ni, kami dapat tengok aksi Diha bercerita, hehe.(sebenarnya mak nya yang pandai-pandai reka sendiri).

Mak tau tak, hari tu Diha ada jumpa sekor anak burung. Dia jatuh kat bawah pokok kat taman rumah opah tu...


Diha ingat kenapa dia, kesian Diha tengok. Diha pun pegi dekat la nak tolong apa-apa yang patut...


Tiba-tiba kan mak,.....dia terus sergah Diha macam ni..."Hoh!!"

Aper la anak burung tu mak..hehe


All photos credited to Nazirah Moheidden's Photography

4 ulasan:

zh-ena berkata...

hehehehhehe buat citer utk diha yea hehehehee

chugie berkata...

amboi.. pandainye die bercerita..

Farah Yusri berkata...

Eii Diha, kenapa comel sangat ni? :p

Intan berkata...

Ala sian nya diha sayang...anak burung tu sergah diha ye.

Ngan expressi muka comel yg tak tahan tu...he he :D