Khamis, 10 Disember 2009

Saya sudah berdiri, berjalan, berlari!!

Madihah dah ada progress terbaru. Dia dah berjalan dengan stabil, sebelum ni mesti jatuh setiap 5 langkah. Berlari ni, tak stabil lagi, masih goyang lagi. Kalau dapat rakam dia berlari, nanti aku upload di sini. hehe.



Gambar ni diambil masa kami ke majlis pertunangan kawan aku. Nak pulak dia bagi kerjasama. Yang paling best gambar ini..



Dia boleh posing lama untuk gambar ni. Isyk, bila mak atau ayahnya nak ambil gambar, tak nak pulak dia berposing macam tu.

Lain-lain progress..

Percakapan

Opah , Mama , Papa (dia sepatutnya panggil kami mak & ayah, tapi sikit2 dulu)

Bila berjalan, mulutnya akan cakap 'tatih' dan bila nampak jiran sebelah atau sesiapa datang rumah, dia akan tanya "siapa?"...haha..

Dia sangat obses dengan kucing, nampak aje, dia akan bunyi.."meow"..alahai,..

5 ulasan:

baincardin berkata...

chop! ^_^

baincardin berkata...

waah....pandai betul dia posing ye ^_^

*October nye entry tak kena, tp kak Emi dapat!^_^ so, bain cuba utk entry bulan November plak. ^_^

unlisted_one berkata...

hehe,..sempat lagi chop ye Bain. Harap2 Bain ada rezeki untuk November ni..takpe2 kita akan terus meng'vote'..hrp2 juri akn pilih Bain nanti!

Reflisia berkata...

wahhhh dah pandai posing dah..so cute

unlisted_one berkata...

Reflisia : Tu pun kira lambat nak pandai posing dia ni, hehe