Jumaat, 27 November 2009

Kadang-kadang teringin nak masuk majalah

Aku kena komplen dengan kawan2 sebab entry aku tentang party sebelum ni, ye lah, elok2 sebelum tu cerita pasal hari kiamat, alih2 eh,..pegi ke party pulak. Mcm tak sedar diri. OK, aku sedar silap aku, tapi kadang2 curious nak tau, tu yang terpegi jgk tu.


Tapi, hari ini, aku dapat tahu gambar aku dan Madihah masuk majalah Pa Ma. Waa,..masa Madihah umur sebulan tu. Kira ok lah, ada juga kenangan kami..hehe. Adik aku kata, ko ni nampak macam gila glamer la kakak..hisyk..bukan nak glamer, nak hadiah aje lebih tu..huhu..




Nampak kelakar la pulak tengok gambar kami dalam majalah..tak pernah buat lagi selama ni..hehe..

2 ulasan:

karipapsayur berkata...

wah! best! best!

unlisted_one berkata...

hehe,..yg best tu dpt hadiah buku resepi kek lapis tau Qast..hehe..