Isnin, 9 November 2009

Bila dah 'blur'

Need to put your on-line business in a directory? or need to buy something on-line? Click this badge, and search for the 'Marketplace' logo

Where Moms Unite

-------------------------------------------------------------------------------------------------



Lepas lunch, kawan2 pegi baca paper, aku bosan..jadi aku ambil gambar ni..haha,sebenarnya lagi bersepah, mujur tak masuk sekali sepah2 tu. Hari Isnin, orang kata kita biasanya 'moody', tapi aku rasa macam dah hari Rabu pulak, maknanya masa cuti hari tu, aku tak rasa mcm cuti..alahai,..patutlah, weekend baru ni suami aku kena kerja, aku bergelut dengan si kenit Madihah tu..hehe.

Si kenit tu boleh tahan, aku tengah nak cuba ambil gambar dia berjalan ni, tadi dapat la dia berjalan dalam 5 langkah, lepas tu, jatuh,..terkekek2 dia ketawa. Mujur la ko dah start nak berjalan nak oii,..mak (mak?..mcm bunyi tua pulak aku ni..).. dah risau kenapa lambat sangat ko menunjukkan bakat. Yup,..mission aku seterusnya, ambil gambar Madihah berjalan.

I took this picture during lunch time, actually my desk is a bit un-tidy but luckily that was not captured in the picture. It's Monday and when we are suppose to have our usual Monday blues, I don't have it at all because I am busy with my little Madihah during the weekend. So, Monday is just like another day for me..huhu..

My little angle start walking today and my next mission is to take some pics of her..walking. Luckily she's start walking by now, I am starting to get worried..

1 ulasan:

Jiji berkata...

Heheheh I kalo I dah sangap baru I meronda-ronda ke situ@!~