Jumaat, 3 April 2009

Earth hour?




Cukup seminggu sejak kempen 'earth hour' Sabtu lepas. Aku perhatikan, masa tu di kawasan rumah aku ni, takde byk rumah pun yang bergelap. Tapi rumah aku tetap bergelap. Suami aku geleng kepala dengan gelagat aku yang beria2 menggelapkan rumah. Ayah aku meng'kondem' katanya, ape kata tutup aje lampu dari 12 mlm - 6 pagi? Ler,..itu dah memang kita tutup la time tu ayah...

Menurut TNB, penjimatan adalah sehingga 550 megawatt ketika itu,..*bangga sbb menyumbang*...

3 ulasan:

Che Eduardo berkata...

Sis,

Jimat hari-harilah... Bukan for one hour sahaja..

Che

melayuangkat berkata...

Salam anakku,

Bergelap pun biar betul caranya. Kalau tidak lain pulak jadi ceritanya!!

unlisted_one berkata...

Che, biasa la tu, PR stunt...

Makcik,..tak berani nak gelap 100% rumah tu, takut masuk org lain pulak ke rumah.