Isnin, 6 Januari 2014

Day 3 : Hari Penat

Ada beberapa perkara aku sangat bersyukur hari ini :
1) Sarapan pagi kuew tiow. Homai...kuew tiow tu. Aku memang lemah dengan kuew tiow. Kalau char kuew tiow lagi laa.
2) Penat sikit hari ni. Tapi still bertenaga. Alhamdulillah. Dah tu tiap2 pagi ambik vita lea, bcomplex,  vitamin c, alfalfa dgn ESP. Nak banyakkan susu dan nak tenaga tu.
3) Hari ni Jumaat. Esok Sabtu. Hehe.

Jumaat, 3 Januari 2014

Day 2 : Mula Kerja

Jurnal kesyukuran hari ini :
1) Sampai ofis awal. Biasanya cukup2 masa je.
2) Dapat sarapan yang awesome
3) Dapat berita ada kawan nak buka nursery
4) Dapat ambil anak on time hari ini. Selalunya pukul 7 baru ambil.
5) Hari ni customer yang sebelum ni senyap, muncul balik. Ingatkan kot2 tak jadi.
6) Settle kerja yang target di kilang lain.